یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

انتقاد فدرر از توکیو ۲۰۲۰؛ به بلاتکلیفی پایان دهید

  • کد خبر: ۶۷۱۷۱
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
انتقاد فدرر از توکیو ۲۰۲۰؛ به بلاتکلیفی پایان دهید
راجر فدرر ستاره تنیس جهان از بلاتکلیفی برای برگزاری المپیک انتقاد کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، راجر فدرر ستاره تنیس جهان از برگزارکنندگان بازی‌های المپیک خواست تا به بلاتکلیفی در مورد بازی‌های توکیو پایان دهند این در حالی است که دارنده ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم گفت که هنوز هم در فکر رقابت در این بازی‌هاست.


در حالی که قرار است المپیک از اول مرداد آغاز شود اما ژاپن که با افزایش ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، تا پایان ماه جاری میلادی وضعیت اضطراری در پایتخت این کشور و ۳ منطقه را تمدید کرده است.


راجر فدرر درباره شرایط موجود، گفت: واقعا نمی‌دانم چه فکری کنم؛ بین ۲ مسئله قرار گرفته‌ام. من دوست دارن در المپیک شرکت کنم و برای سوئیس مدال بگیرم چرا که این باعث افتخار من است اما از طرفی اگر این اتفاق نیفتد من نخستین کسی هستم که متوجه می‌شوم.


وی افزود: ورزشکاران باید بدانند المپیک برگزار می‌شود یا خیر تا تصمیم لازم را بگیرند. در حال حاضر تصور می‌کنیم که این اتفاق خواهد افتاد و المپیک برگزار می‌شود. ما می‌دانیم که این یک وضعیت سیال است و همچنین می‌توانید به عنوان یک ورزشکار تصمیم بگیرید که می‌خواهید بروید. اگر احساس می‌کنید مقاومت زیادی وجود دارد، شاید بهتر باشد که نروید. واقعا نمی‌دانم.


دادخواست آنلاین در مخالفت با المپیک به امضای ۳۵۰ هزار نفر در جهان رسیده است. پیش از این هم رافائل نادال و سرنا ویلیامز دیگر تنیسورهای مطرح جهان عدم اطمینان خود را از حضور در المپیک مطرح کرده بودند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->